freecardsharing,free cardsharing,freecardshare,free card sharing,cardsharing, freecardsharing server, free server, newcamd server, server update | Powered By dunkmylife

free cardsharing

free cardsharing
free cardsharing
Bu gadget'ta bir hata oluştu

iyinete destek

19 Haziran 2010 Cumartesi

Merhaba Arkadaşlar.

iyinet frmtr ortaklığıyla yapılan bir seo yarışması var biliyorsunuz.İsmi de iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması. Yarışmada birkaç site ile boy gösteriyoruz ama hem can sıkıntısını gidermek hemde biraz fantezi olsun diye birkaç tane daha iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogu dahil ettik. Bu blogların herhangi bir amacı yok :) amaçları eğlenmek , gırgır geçmek, gezmek tozmak, makara yapmak :) iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasının yorucu temposundan vakit bulup eğlenen bu siteler birbirleriyle kardeş site :) :) :)

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasının ne anlama geldiğini soruyor bazı arkadaşlar. anlamı falan bizi bağlamıyor. . Hani horoza demişler ya, tavuk mu yumurtadan çıkar , yumurta mı tavuktan diye. Horozda demişki, ben koyar geçerim polemiğe girmem :D . Bizde aynı şekilde.
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasının anlamı bizi bağlamıyor. Biz eğlencemize bakar geçeriz gardaş .

iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasına neden bu kadar çok blogla katıldık ? Valla bende bilmiyorum. Dedim ya, fantazilerim çok geniş. Can sıkıntısından ne yaptığımı bilmiyorum öyle sağdan soldan blog açıp eğleniyorum. Eğlenmek güzel şey yav. İnsan eğlenmeden bişeyler yapamıyor.
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması
iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışmasında 3 aylık bir süre geçti ve 3 ay kaldı. Bu geçen 3 aylık süre eğlenceliydi. Ufak tefek sorunlar haricinde başka sorun yaşamadık. Umarım daha da yaşamayız. Bütün iyinet frmtr trkygnclr webmaster seo yarışması blogları çok iyi çalışıyor.

Hayırlısı olsun herkes için.

Labels:
Bu gadget'ta bir hata oluştu

Welcome

Hello !
freecardsharing,free cardsharing,freecardshare,free card sharing,cardsharing, freecardsharing server, free server, newcamd server and server update in this site.

Blogger Theme By:GosuBlogger
free cardsharing free card sharing cardsharing free cardsharing servers newcamd server